جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
به مناسبت فرار رسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، ششمین دوره مسابقه بین المللی عکس سلفی" من و دوست اربعینی ام" برگزار می شود.
مسابقه بین المللی سلفی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد حسین برزگری رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این مسابقه  با هدف تقویت هویت دینی، انقلاب اسلامی و ایجاد مودت و وحدت بین مسلمین، همچنین تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در قالب عکس سلفی صرفا با گوشی های همراه در دو بخش خارج از ایران " راهیان کربلا" در مسیر راهپیمایی به سمت کربلای معلی و در بخش دوم دورن مرزی با عنوان "جاماندگان" در سراسرکشور همزمان با ایام اربعین حسینی با محورهای  "مردمی" ، "محتوایی"، "جلوه ی برادری"، "حضور خانواده "،"تجلیل از میزبانی" و بخش "کودک و نوجوان " برگزار  می شود.

وی در ادامه گفت؛ در  مسابقه " من و دوست اربعینی ام" که بصورت کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد؛ از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می شود تا با ارسال عکس های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی همراه با شرح عکس (کپشن) و موقعیت جغرافیایی در بخش برون مرزی و جاماندگان در داخل ایران ؛ آن را جهت داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. در هر بخش درون مرزی و برون مرزی و در 6 حوزه اشاره شده از هر حوزه 3 نفر به انتخاب هیات داوران و در بخش مردمی  (بیشترین پسند و لایک مردمی پس از بارگذاری در صفحه ) انتخاب می شوند.

برزگر افزود؛ آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین (ع) در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers @ به نمایش در آمده و مخاطبان این صفحه می توانند به آثار دیگر زائران رای دهند. سه نفر از شرکت کنندگان با رای مردمی و سایر برندگان براساس داوری داوران انتخاب خواهند شد.

رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پایان گفت؛ فراخوان مسابقه از 18 شهریور آغاز شده و دریافت آثار تا پایان مهر ادامه دارد. پس از دریافت آثار و آغاز مرحله داوری آثار اتخاذ شده با حضور هیات داوران انتخاب شده و اختتامیه مسابقه روز 14آبان ماه همزمان با شهادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود. مسابقه "عکس سلفی من و دوست اربعینی ام" از سال 94 آغاز شده است و امسال ششمین دوره آن برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را در صفحه شخصی با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام منتشر و یا در شبکه های اجتماعی  به شماره همراه 09920225702 ارسال  کنند و برای کسب بیشتر با شماره تلفن 55408657 تماس بگیرند.

نظر شما