جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
ثبت‌نام مرحله اول شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از امروز- یکشنبه (۲۰ شهریور) در سامانه بامک آغاز شد.
ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، از انجمن موسیقی ایران، مرحله اول ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از امروز- یکشنبه (۲۰ شهریور) تا هفتم مهر در سامانه بامک میسر شد.

ایرنا افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند بعد از مطالعه فراخوان و ضبط آثار خود به‌ صورت تصویری، براساس دستورالعمل‌های ذکر شده در فراخوان به سامانه بامک (بانک اطلاعات موسیقی کشور) به نشانی https://bamak.nay.ir/signin مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

همچنین پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط هیئت‌های داوران، در صورت لزوم، از پذیرفته‌شدگان برای شرکت در مرحله نهایی دعوت به‌ عمل خواهد آمد.

شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری حمیدرضا اردلان و مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب سه رده سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) طی دو مرحله برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان در سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir و سایت جشنواره ملی موسیقی جوان به نشانی www.nfym.ir مراجعه کنند.
نظر شما