شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کتابخانه پندار سلسله نشست‌های کارگاه داستان‌نویسی را با حضور جعفر توزنده جانی نویسنده کودک و نوجوان برگزار می‌کند .
کارگاه داستان‌نویسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه داستان‌نویسی " ماهمه نویسنده‌ایم " با حضور جعفر توزنده جانی فردا چهارشنبه 24 شهریورماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود .    

شیوه آموزش داستان‌نویسی در این جلسات به‌صورت کارگاهی است.  شرکت‌کنندگان داستان می‌خوانند و جعفر توزندِه جانی درباره چند چون داستان آن‌ها صحبت می‌کند. البته  بقیه هم‌نظرمی دهند. . او برای غنای بیشتر جلسات هر از چند گاهی از نویسندگان صاحب‌نام دعوت می‌کند. میهمان این جلسه سمیه سیدیان نویسنده و تصویرگر حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. او قرار است بخشی از رمان افسانه جزیره کبودان را بخواند. 
سمیه سیدیان تقدیر شده در جایزه کتاب سال ۱۴۰۰ برای کتاب «افسانه جزیره کبودان، جز سه کاندیدای برتر دور نهایی جشنواره ملی سیرجان برای رمان «صورت فلکی گمشده» سال ۱۴۰۰شده است .

افسانه جزیره کبودان قصه‌ای جذاب همراه با تصاویری هیجان‌انگیز است که در طبیعت آذربایجان و دریاچه ارومیه می‌گذرد. داستان‌ها و افسانه‌ها همیشه پناهگاهی برای انسان هستند که با روایت‌هایی جذاب از قهرمانان و کارهای خارق‌العاده‌شان او را در عالم رؤیا غرق می‌کنند و در آخر دریچه‌ای از امید به رویش می‌گشایند.
 علاقمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به نشانی شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، هوانیروز مراجعه و جهت اطلاعات بیشتر با  تلفن  ۴۴۷۵۲۴۲۹ تماس بگیرند.
نظر شما