جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۸۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
فرهنگسرای خاوران با استقرار موکب های حسینی در میدان خراسان با جاماندگان پیاده روی اربعین و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام همراه شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵، رئیس فرهنگسرای خاوران در خصوص برپایی موکب‌ها گفت: همزمان با اربعین حسینی با استقرار موکب های فرهنگی و مذهبی با جاماندگان پیاده روی اربعین همراه و همقدم شدیم.
حمیدرضا خونویی ادامه داد: سعی بر آن بود تا در مسیر راهپیمایی با راه‌اندازی غرفه استراحت مادر و کودک فرصت بسیار خوبی را برای حضور بانوان و کودکان در این مراسم معنوی فراهم کنیم.بانوان عزیزی که همراه با فرزندان خود به این مراسم آمده بودند، می‌توانستند دقایقی در غرفه بانوان و کودکان فرهنگسرای خاوران استراحت کرده تا برای ادامه مسیر آماده شوند.

وی ادامه داد: هم‌چنین در حین این استراحت، برنامه‌هایی سرگرم‌کننده برای کودکان در نظر گرفته شده بود که از آن جمله می‌توان به بازی‌های رومیزی و فکری، رنگ آمیزی، نقاشی و ... اشاره کرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ درباره نحوه‌ی پذیرایی از راهپیمایان جاماندگان اربعینی گفت: این توفیق را داشتیم که با همراهی شهرداری منطقه و خیرین، با توزیع آب معدنی، شربت و خوراکی از شهروندان پذیرایی به عمل آوریم.‌

خونویی افزود: با کمک گروه‌های مردمی تعداد زیادی عروسک‌ دست‌ساز نمدی آماده کردیم که به عنوان یک یادبود از این مراسم به کودکان اهدا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مدد و یاری اهل بیت و با همکاری همه نهادهای خدمت‌رسان و دستگاه‌های اجرایی در مناطق همجوار، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) به بهترین شکل ممکن برگزار شد.
نظر شما