شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
نمایشگاه تصویرگری «مِهرِ مرغک» همزمان با بازگشایی مدارس؛ در موزه کودک کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.
نمایشگاه تصویرگری «مِهرِ مرغک» در موزه کودک برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، موزه ملی هنر و ادبیات کودک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس اقدام به برگزاری نمایشگاه تصویرگری کتاب‌های کانون با عنوان «مِهرِ مرغک» کرده است.

خبرگزاری مهر افزود: در این نمایشگاه منتخبی از تصویرهای کتاب‌های کانون پرورش فکری با موضوع‌های مرتبط به آموزش حروف الفبای فارسی و انگلیسی و همچنین اعداد با نگاهی ویژه به آموزش غیرمستقیم، در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

تصاویر اصلی کتاب‌هایی مانند بازی با آوا و الفبا، حرف‌آباد، الفبای فارسی، از یک تا ده، شش شاگرد تازه و… به تصویرگری هنرمندانی چون نیکزاد نجومی، زهره پریرخ، علی خدایی، ناهید حقیقت و وجیه‌الله فردمقدم و… در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

این نمایشگاه از ابتدای مهر ماه تا پایان فصل پاییز در موزه ملی هنر و ادبیات کودک واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۶ برای بازدید به موزه کودک کانون پرروش فکری مراجعه کنند.
نظر شما