جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
تقدیر از نویسندگان نوجوان به منسبت هفته دفاع مقدس
رونمایی از طرح وصیت نامه شهدا در قالب دلنوشته و تقدیر از 40 نوجوان نوقلم در برنامه میعادگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس ،ویژه برنامه میعادگاه رابرگزار مینماید. این برنامه با حضور اعضای کانون نویسندگان سپاه قلم و مهمانانی از مدیریت شهری و شورای اسلامی  شهر تهران و شهروندان برگزار خواهد شد. ساعت 16 پنج شنبه  7 مهرماه خانه فرهنگ نور دانش میزبان این رویداد فرهنگی خواهد بود.

در این برنامه از طرح وصیت نامه در قالب دلنوشته شهید اسداله حقی رونمایی و 40 نوجوان نوقلم که اولین کتاب خود را چاپ و یا در دست چاپ دارند نیز تقدیر خواهند شد.

این نوجوانان در کانون سپاه قلم آموزش دیده و با کمک اساتید خود آغاز به نوشتن نموده و با انتخاب موضوعات ایثار و شهادت ،شجاعتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و موضوعات آموزشی و اجتماعی کتابهای خود را به رشته تحریر درمی آورند.

علاقه مندان به منظور شرکت در این برنامه میتوانند به نشانی :بزرگراه شهید لشکری، بلوار شیشه مینا، شهرک آزادی ، بوستان مریم ،خانه فرهنگ نور دانش مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44531777 تماس حاصل نمایند.

نظر شما