جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
ویژه برنامه های "فرهنگسرای منتظر" به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو ، هشتم مهر ماه 1401 در محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود.
اجرای برنامه های فرهنگی هنری فرهنگسرای منتظر در نماز جمعه تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای منتظر در روز جمعه هشتم مهرماه 1401 در دو بخش خواهران و برادران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای نمازگزاران نماز جمعه می‌پردازد.

در فرهنگسرای منتظر خدمات متنوع فرهنگی و هنری در قالب ایستگاه و غرفه به نمازگزاران ارائه می‌شود که می‌توان به نمایشگاه عکس همبستگی با کودکان فلسطینی، رادیو منتظر(برنامه‌های رادیویی)، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، بخش کتاب و کتابخوانی (نمایشگاه کتاب، کتاب در گردش، ثبت نام رایگان کتابخانه)، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، ایستگاه خلاقیت و اوریگامی، مسابقات کودک و نوجوان، ایستگاه ورزش و تندرستی، ایستگاه سلامت، گروه سرود نوجوانان، ایستگاه قصه گویی با عروسک و نمایشگاه دستاوردهای کانونی سازمان و خدمات مربوط به کانون ها  برای کودکان اشاره کرد.

براساس این گزارش، نمازگزاران محترم در روز جمعه 8 مهرماه 1401 در دانشگاه تهران می‌توانند از خدمات این پایگاه فرهنگی و هنری استفاده کنند.

نظر شما