شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
اولین جلسه ی باشگاه کتابخوانی مهرورزان در فصل پاییز با رویکرد شناخت شخصیت امام حسن عسکری علیه السلام برگزار می شود.
باشگاه مهرورزان محلی برای کتابخوانی جمعی کودکان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،به گفته‌ی رییس کتابخانه فرهنگسرای خاوران، کتابخوانی گروهی کودکان و‌نوجوانان یکی از اهداف اصلی برگزاری این باشگاه است چرا که ارزیابی کتاب بر اساس نظر شخصی و دفاع از نظر خود، مطالعه و بحث و چرخش کتاب در میان همسالان را به دنبال خواهد داشت.

مجید طبرزدی عنوان داشت: کودکان و نوجوانان از فعالیت در فضاهای جمعی و شبکه‌ای لذت می‌برند، دوست دارند هویت خود را در این اجتماعات به اثبات برسانند،، در این باشگاه، شیوه بحث و گفتگو، مشارکت و تفکر انتقادی به آن‌ها آموزش داده می‌شود و با ایجاد انگیزه و شوق، به سمت مطالعه کشیده می شوند.


وی افزود: جلسات باشگاه مهرورزان هفتگی است و هر هفته قسمتی از کتاب مورد مطالعه توسط یکی از اعضای باشگاه ارائه می‌شود و پس از آن سایر اعضا درباره موضوع این بخش از کتاب با راهنمایی مربی و یا کارشناس حوزه کتاب و کتابخوانی به تبادل نظر می‌پردازند.

طبرزدی خاطر نشان کرد: اولین جلسه‌ی باشگاه کتابخوانی مهرورزان در فصل پاییز به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام با رویکرد شناخت شخصیت آن حضرت برگزار می شود.

وی در پایان گفت: باشگاه مهرورزان سه شنبه های هر هفته از ساعت ۱۶ با حضور نویسندگان و کارشناسان حوزه کودک و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما