شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۱۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
موسسه متن به مناسبت بازگشایی دانشگاه‌ها نمایشگاه آثار خود را با عنوان «مهر کتاب» با تخفیف ۲۰ درصدی برپا می‌کند. این طرح از ۱۶ تا ۳۰ مهر با امکان خرید فیزیکی و مجازی فعالیت دارد.
موسسه متن نمایشگاه «مهر کتاب» را برپا می‌کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،، مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن» وابسته به فرهنگستان هنر همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها و به جهت همراهی با دانشجویان و اساتید محترم، امکان خرید آثار خود را با تخفیف ویژه ۲۰ درصد از طریق وب‌سایت مؤسسه «متن» به نشانی matnpub.ir و فروشگاه کتاب به نشانی: خیابان ولی‌عصر، نرسیده به تقاطع خیابان طالقانی، پلاک ۱۵۵۰ فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر افزود: این برنامه نمایشگاهی از تاریخ ۱۶ تا سی‌ام مهر برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند به مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. مؤسسه متن کتاب‌ها و نشریاتی در موضوعات و رویکردهای مختلف هنری، از جمله در حوزه‌های فلسفه هنر و زیبایی‌شناسی، هنرهای تجسمی، معماری و شهرسازی، کلیات و تاریخ هنر، هنرهای صناعی، هنرهای نمایشی، و موسیقی منتشر می‌کند. معمولاً تولیدات این مؤسسه به عنوان منبع درسی برای دانشجویان رشته‌های مختلف هنری معرفی می‌شوند.

ازجمله کتاب‌های تازه منتشر شده این انتشارات می‌توان به این عناوین اشاره کرد: «گلستان هنر» قاضی احمد منشی به تحصیح، تعلیقات و مقدمه سید کمال حاج‌سیدجوادی، «نقاشی چینی؛ دریافت روح طبیعت با قلم‌مو» نوشته لین تسه و ترجمه نسرین دستان، «نزهةالارواح بتطریب الاشباح» با تصحیح بهروز امینی، «نقد هنر» اثر دانلد برتون کاسپیت و ترجمه مجید پروانه‌پور، «تاریخ سینما از قرن نوزدهم تا امروز» تألیف رابرت اسکلار و ترجمه ستاره نوتاج، «رساله در علم موسیقی: ترجمه الادوار فی الموسیقی» اثر عمادالدین یحیی بن احمد الکاشی با تصحیح و تحشیه کاوه خورابه، «مارکسیسم و هنر آوانگارد» اثر تی‌یری دو دوو با ترجمه مشیت علایی، «فرار از مدرسه: بررسی احوال و آثار محمدکریم پیرنیا از منظر تاریخ‌پژوهی معماری ایران» تألیف محمدمهدی عبدالله‌زاده، «مجموعه مقالات هم اندیشی سبک زندگی و هنر» به کوشش فاطمه بنویدی، «مجموعه مقالات هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های دیجیتال» به کوشش معصومه تقی‌زادگان و مسعود ناصری، «مناسبات معماری و علوم در ایران دوران اسلامی» تألیف روح‌الله مجتهدزاده و…
نظر شما