پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه5، در برنامه «قلم مقا.ومت»، کتاب ارزشی "شهید حاج علی نرگه‌ای" اثر عاصمه طاهایی میبدی را رونمایی می‌کند.
رونمایی کتاب «شهید حاج علی نرگه‌ای» در برنامه «قلم مقاومت»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجتمع فرهنگی هنری نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، کتاب زندگینامه «شهید حاج علی نرگه‌ای» که به قلم عاصمه طاهایی میبدی گردآوری شده است را روز دوشنبه 18 مهرماه ساعت 10 رونمایی و بررسی می‌کند.


برنامه «قلم مقاومت» با مشارکت امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه 7 شهرداری منطقه پنج و با حضور خانواده معظم شهید نرگه‌ای و جمعی از شخصیت‌های لشکری، کشوری و فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.


شهید حاج علی نرگه‌ای هشتم خرداد ۱۳۱۴ در قزوین چشم به جهان گشود و تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند؛ پاسدار بود و در سال۱۳۴۹ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان سپاه پاسداران در جبهه حضور یافت؛ چهاردهم اردیبهشت ۱۳۶۲، در فکه در عملیات والفجر 1 بر اثر اصابت ترکش به سر توسط نیروهای بعثی عراق شهید شد.


علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما