شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۱۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
برای نخستین بار اعتبارنامه تدریس مربیان آموزش در سایت شهرآموخت به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.
دسترسی آنلاین مربیان به اعتبارنامه تدریس در شهرآموخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  هنر،، برای نخستین بار اعتبارنامه تدریس مربیان آموزش در سایت شهرآموخت به صورت آنلاین ­بارگذاری شده و مربیان فعال در سامانه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، می­توانند با دراختیار داشتن کدملی از اعتبارنامه خود استفاده کنند.

مؤسسه آموزش شهر، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های آموزش غیررسمی و دارای شبکه گسترده ۵۰۰۰ نفری اساتید و مربیان است. مدرسین، پس از گذراندن آزمون کتبی، آزمون شیوه تدریس، مصاحبه حضوری، آزمون‌های عملی، مهارتی و روان‌شناسی و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از طریق سامانه سینا، برای آن‌ها اعتبارنامه آموزشی صادر ‌می‌شود.

اعتبارنامه به معنای تأیید صلاحیت علمی، مهارتی و عمومی مربیانی است که در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ به‌ عنوان مدرس یا مربی فعالیت می‌کنند. هر اعتبارنامه یک سال اعتبار دارد و بعد از یک سال اگر مربی در این مدت فعالیت داشته باشد و شرایط خاصی برای سلب اعتبارنامه برای شخص به وجود نیامده باشد، اعتبارنامه تمدید می‌شود. در غیر این‌صورت مراحل دریافت اعتبارنامه از نو برای فرد آغاز می‌شود. همچنین اگر یک مربی درخواست تدریس در چند رشته را داشته باشد، باید اعتبارنامه جداگانه دریافت کند.

همچنین ارزیابی‌های مستمر و آموزش‌های ضمن خدمت با توجه به نیازسنجی دوره‌های آموزشی مدرسان و مربیان و صدور گواهی‌های پایان دوره، مکمل این روند است.

تاکنون تعداد 1065 اعتبارنامه تدریس برای مربیان فعال در سایت شهرآموخت بارگذاری شده است.

مؤسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی پلاک 25 واقع است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۰
انتشار یافته: ۱
مليسا محمدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
ايا اسمم به عنوان مربى الگو و دوخت ثبت شده
نظر شما