يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
به مناسبت هفته ملی کودک ویژه برنامه شهر در دست بچه ها، اردوی پیاده روی کودک و خانواده و جشن کودکانه درمراکز فرهنگی هنری منطقه 10 برگزار می شود.
ویزه برنامه هفته کودک در منطقه 10
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،مجتمع فرهنگی هنری اعتماد با همکاری اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۱۰ اقدام به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته ملی کودک کرده است .
 این برنامه ها شامل برگزار ی برنامه "شهر در دست بچه ها" دیدار جمعی از کودکان با شهردار منطقه ۱۰ و مدیر کل سازمان ورزش منطقه  در تاریخ سه شنبه 19 مهرماه با هدف هم اندیشی با کودکان و رفع نیازها و خواسته هایشان در محیط شهری ،  اردوی پیاده روی کودک و خانواده با هدف مهرورزی در خانواده در روز جمعه ۲۲ مهرماه در بوستان جوانمردان  همراه با اجرای برنامه های آموزشی شاد و سرگرم کننده و اجرای موسیقی و مسابقه و اهداء جوایز به کودکان ، جشن کودکانه در تاریخ 19،18 و 20 مهرماه همراه با اجرای ۳ گروه نمایشی اداره محیط زیست ، پسماند،ترافیک همراه با ایستگاه های شاد نقاشی،سفال...و مشاوره کودک با اجرای مسابقه و اهدا جوایز ارزنده به کودکان می باشد.

علاقمندان به شرکت در این برنامه ها می توانند به مجتمع فرهنگی هنری اعتماد واقع در  میدان بریانک.خیابان شهید دعوتی. بوستان اعتماد مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55788079 تماس حاصل نمایند.

نظر شما