پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
اردشیر منظم از مجریان بخش استیج جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» به بیان نکاتی درباره آن پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اردشیر منظم صداپیشه، بازیگر و مجری رادیو در حاشیه اجرای بخش استیج جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» بیان کرد: به طور کلی برگزاری چنین جشنواره‌هایی در هر نقطه از کشور می‌تواند نشان دهد که مردم ما چه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی و چه از لحاظ اقتصادی چه پیشه‌ها و حرفه‌هایی دارند و در زمینه‌های گوناگون چه موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند. 

وی ادامه داد: در این جشنواره‌ها می‌توان مسیر حرکت جامعه را دنبال کرد و دید که این میسر چه قدر می‌تواند دیگران را در راه پیشرفت راهنمایی کند. این‌طور که من مشاهده کردم، استقبال مردم از «ایران عزیز» فوق‌العاده بود و باید گفت این جشنواره به هدف خود رسیده است.

مجری و دوبلور پیشکسوت با بیان اینکه می‌توان جشنواره وحدت اقوام ایرانی را ارتقا بخشید، افزود: وقتی امسال جشنواره‌ای مانند «ایران عزیز» برگزار می‌شود، در سال آینده می‌توان با رفع نقاط ضعف آن به کیفیت بهتری در برگزاری دست پیدا کرد. حداقل کاری که چنین برنامه‌هایی می‌کند این است که باعث می‌شود مردم بتوانند از این فضای شاد و مفرح استفاده کنند و لذت ببرند. علاوه بر این، جشنواره وحدت اقوام ایرانی باعث اشتغال‌زایی هم می‌شود. مردم با خرید از غرفه‌های صنایع دستی، می‌توانند زمینه تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر را فراهم کنند. 

منظم تصریح کرد: هر نسلی با توجه به نیازهای خود وقتی چنین فضایی را می‌بیند، با ذهنیت‌های خوب خودش می‌تواند تکمیل‌کننده همین فضا در مسیری با کیفیت بهتر باشد. مطمئناً شما وقتی نظاره‌گر یک کار خیلی خوب در کشور هستید، دوست دارید چیزی به آن اضافه کنید. این می‌تواند جرقه‌ای باشد که نسل جوان هم به چنین کارهایی وارد شود. 

وی در پایان اظهار کرد: این نسل می‌تواند به برگزاری جشنواره‌هایی مانند «ایران عزیز» وارد شود و استعدادهای خود را شکوفا کند و به نمایش بگذارد. قطعاً در این مسیر باید از تجربیات گذشتگان استفاده کرد تا حس ترقی‌خواهی را در آینده خود زنده نگه دارند.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های جشنواره «ایران عزیز» می‌توانند از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) واقع در تهران، انتهای بزرگراه همت غرب مراجعه کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی iran.farhangsara.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
نظر شما