پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۳۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ورکشاپ دو روزه نستعلیق برجسته، به سرپرستی زهرا زمانی نیه در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ورکشاپ دو روزه نستعلیق برجسته ، به سرپرستی زهرا زمانی نیه، طی روزهای 26و 27مهرماه از ساعت 10 تا 14 در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

ورکشاپ نستعلیق برجسته نیازی به پیش زمینه خطاطی و نقاشی ندارد، اگر مبتدی هستید با این تکنیک می توانید تابلوهای زیبایی خلق کنید.

موارد آموزشی شامل چیدمان حروف و اشکال مختلف چیدمان، آموزش فیکس کردن حروف روی سطح کار، آموزش ایجاد بافت (بافت چرم، بافت سیمانی، بافت با ماسه دریا، بافت شانه ای)، آموزش تکنیک های رنگ آمیزی (آبرنگی، شاپان، پتینه، ورق طلا، تاچ و قلتک )، آموزش استفاده از لاک اکریلیک برای ثبات کار، رفع اشکال می باشد در ضمن بعد از اتمام دوره علاقه مندان می توانند ویدئوهای آموزش مجازی را دریافت کنند.

این تکنیک قابل اجرا روی چوب، بوم، دیوار و هر سطی می باشد و علاقه مندان می توانند با میکس مدیا، دیجیتال آرت و تابلوهای دکوراتیو ترکیب کنند و آثار زیبایی را خلق کنند.

زهرا زمانی نیه متولد تیر ۱۳۶۷ است وی از سال ۸۹ عضو صندوق اعتباری هنر و موسسه توسعه هنرهای تجسمی و چاپ دو اثر آبرنگ در کتاب هنرمندان معاصر ایران در سال ۸۹ داشته است، ایشان مدرس نقاشی، خطاطی و کالیگرافی و برگزاری بیش از ده نمایشگاه گروهی و انفرادی در گالری های ملل، خاوران، بهمن، گلهای داوودی، ابن سینا فعالیت داشته است.

علاقه مندان برای شرکت در این ورکشاپ می توانند روزهای 26و27مهرماه، از ساعت 10 تا 14، به نگارخانه فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما