جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
فرهنگسرای کار و تعاون به مناسبت روز صادرات و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، کار، کارآفرینی و تولید نشست آموزشی «کارآفرینی کلید توسعه» را برگزار می کند.
نشست آموزشی کارآفرینی کلید توسعه برگزار می شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، اهمیت کارآفرینی و ضرورت توجه به آن در توسعه کشورها و نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه امری اثبات شده و غیرقابل انکار است. با نگاهی به جوامع توسعه یافته متوجه می شویم که در تمام آن ها سیاست های حمایتی از مشاغل خانگی و خرد سالهاست که در حال اجرا و پیگیری بوده و باوربه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی جامعه در آن ها نهادینه شده است.

گفتنی است: به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کار، کارآفرینی، تولید وحمایت از کسب و کارهای خانگی و کوچک و بررسی نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی و توجه به محصولاتی که آمیخته از فرهنگ ایرانی و اسلامی است. فرهنگسرای کار وتعاون در نظر دارد برنامه «کارآفرینی کلید توسعه » را با مشارکت کانون کارآفرینی در قالب نشست آموزشی و با حضور کارشناسان موضوعی برگزار نماید.

لازم به ذکر است: در این نشست آموزشی به بررسی نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی، معرفی ظرفیت های موجود در کسب کارهای خانگی موفق که شایسته حمایت و سرمایه گذاری در امر توسعه و صادرات هستند پرداخته می شود.

این نشست آموزشی روز شنبه 30 مهرماه ازساعت 14 تا 16 در فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگارامام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 میزبان علاقه مندان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره:66029060 تماس بگیرید.

نظر شما