جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
ویژه برنامه جهادی در حوزه سلامت
خانه فرهنگ تهرانسر با مشارکت اداره سلامت شهرداری تهران ویزه برنامه معاینه رایگان کارگران عزیز حوزه صنعت با عنوان لبخند احسان را در فصل پاییز برگزار میکند.

لبخند احسان با حس سلامتبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، خانه فرهنگ تهرانسر در نظردارد با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی با  تاکید بر سلامت جسم و جان، به جهت کمک رسانی به قشر کارگران زحمتکش کارخانجات با مشارکت تیم اردوی جهادی پزشکی و اداره سلامت شهرداری تهران ، در ویژه برنامه لبخند احسان . معاینات پزشکی و تجویز دارو و... با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه های داخلی _ قلب _ ارولوژی _ ارتوپد و.‌‌.. را در محل کار انجام دهد.

 ابن تبم پزشکی در کارخانجات محدود ه مناطق ۹ و ۲۱ و  حضور یافته و انجام معاینات لازم پزشکی را برای قشر کارگر انجام می‌دهند. گفتنی است این برنامه به مدت ۳ اجرا در پاییز ۱۴۰۱ در کارخانجات صنایع شیر پگاه ، بهنوش و مینو برگزار خواهد شد

همچنین مهدی زنجانچیان مدیر خانه فرهنگ تهرانسر منطقه 21 ، اعلام کرد ،تیم جهادی  آمادگی دارد تا با صنایع دیگر در این زمینه همکاری نموده و این برنامه را در سطح صنایه دیگر نیز اجرا نماید.

مدیران و دست اندرکاران علاقه مند به همکاری در این زمینه میتوانند با شماره 44594939 تماس و یا به نشانی : بزرگراه مخصوص کرج ،تهرانسر،بلوار گلها، شهرک کاظمیه ،نبش خیابان 17 مراجعه نمایند.

نظر شما