جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
در راستای همکاری و هم‌افزایی فرهنگی؛
شهردار منطقه 5 طی دیدار با مدیران مراکز فرهنگی هنری این منطقه، از بخش‌های مختلف فرهنگ‌سرای فردوس بازدید کرد.

شهردار منطقه 5 از فرهنگ‌سرای فردوس بازدید کردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مهندس احسان شریفی شهردار منطقه 5 به همراه روح الله حدادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران شهرداری، طی دیدار با شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری و مدیران مراکز منطقه پنج از کلیه قسمت های فرهنگسرای فردوس بازدید کرد.


شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 در این دیدار ابتدا از شهردار منطقه به جهت حمایت و مساعدت در برگزاری باشکوه برنامه «جاماندگان» در روز اربعین حسینی به صورت ویژه تشکر کرد و از وی خواست ضمن استمرار بر این گونه همراهی‌ها، با نگاه تعاملی در جهت بهبود وضعیت مراکز فرهنگی هنری وابسته به این مدیریت، مساعدت نموده تا در راستای ترویج فرهنگ و هنر، خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان منطقه 5 ارائه شود.


مهندس احسان شریفی نیز به همراه هیأت همراه طی بازدید از بخش‌های مختلف فرهنگ‌سرای فردوس از جمله: کتابخانه، نگارخانه، فضاهای آموزشی، سالن‌های نمایش و اجتماعات، فضاهای تجاری و محوطه بیرونی و ... بر لزوم تعامل، هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های مشترک میان شهرداری و مراکز وابسته به مدیریت فرهنگی هنری این منطقه و رفع مسائل و مشکلات موجود تاکید کرد.


وی بر تولید محتوای فرهنگی بر اساس ذائقه شهروندان با توجه به مولفه‌های شاخص و اثرگذار در این حوزه و هم‌چنین تمرکز بر شناسایی آسیب‌های موجود در منطقه و برنامه‌ریزی فرهنگی در راستای رفع و کاهش آن‌ها تاکید و مدیران خود در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه را به تعامل و هم‌اندیشی با مدیران مراکز وابسته به مدیریت فرهنگی هنری فرا خواند.


طراحی برنامه‌های فرهنگی هنری آموزشی ویژه پرسنل شهرداری منطقه، توجه به محلات و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اماکن عمومی، ایجاد فضای گفتگو برای شهروندان در بستر مناسب و ... از دیگر موضوعات مورد تآکید شهردار منطقه در همکاری و مشارکت با مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 بود.

نظر شما