شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
جشنواره ایران عزیز توانست بعد از مدت ها نشاط و شادابی و روحیه اتحاد را به مردم بازگرداند.
 جشنواره ایران عزیز توانست روحیه اتحاد را به جامعه تزریق کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 در خصوص جشنواره ایران عزیز گفت : منطقه 21 و منطقه 9 با مشارکت هم  ارزیابی و نظارت غرفه ها را به عهده دارند. مرکز ما ازهمان  روز اول برگزاری جشنواره ایران عزیز کار را شروع کرده است  و همکاران به دو قسمت  تقسیم شدند.
بخش  نظارت بر غرفه های صنایع دستی را  منطقه 9 به عهده گرفت و بخش پوشاک و سوغات استان ها و موادغذایی  را منطقه۲۱ به عهده گرفت .
اسعدی افزود؛ از زمان شروع کار از ساعت 15 بعد از ظهر طی  جند مرحله پایش و ارزیابی انجام می شود و  نکته های منفی را تذکر می دهیم و نکات مثبت غرفه را تقویت می کنیم و تا ساعت 23 این ارزیابی ادامه دارد  و در نهایت نتایج را استخراج می کنیم و در اختیار برگزار کنندگان جشنواره قرار می دهیم. 
مدیر فرهنگی هنر منطقه 21 در خصوض ارزیابی غرفه ها افزود ؛ پارامترهای ارزیابی  در 25 مورد دسته بندی شده است و  از لحاظ پوشش، بهداشتی و نحوه ارانه محصولات ، آراستگی غرفه ها، اصالت کارها و نحوه برخورد با شهروندان و... ارزیابی صورت می گیرد  .دراین مدت هرروز کارهایی که در غرفه ها  ارائه شده است بهتر شده و سعی شده است  نواقص برطرف بشود.
اسعدی درباره تاثیر  ویروس کرونا در برنامه های فرهنگی گفت : جای  برنامه هایی با این سبک  که بسته کاملی  از معرفی اقوام ایرانی است در شهر تهران  بسیار خالی بوده است البته که پیش از این  نیز این برنامه در وسعت کوچکتر برگزار شده بود که اغلب قبل ازشیوع ویروس  کرونا بود در دوره کرونا متاسفانه به دلیل  محدویت وقفه ای طولانی  در برنامه های فرهنگی افتادکه امروز اجرا ی این جشنواره توانست خلا این وقفه طولانی را پر کند. 
جلال اسعدی در آخر تاکید کرد؛ از مزایای برگزاری این جشنواره این است  که شما  در یک نقطه متمرکز با تمام ایران آشنا می شدید  و در بین مردم اتحادی ایجاد می شود که درشرایط کنونی به آن نیاز داریم و هم روحیه شادابی و نشاط را  به جامعه تزریق می کند و هم وحدت که هدف اصلی  برگزار کنندگان است .
اکثرغرفه دارها  تقاضا دارند که این جشنواره ادامه یابدو این نشاننه رضایت آنها بوده است .این برنامه با این گستردگی بسیار عالی برگزارشده است  و امیدوارم به خوبی هم به اتمام  برسد. 
نظر شما