جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
مرتضوی در بازدید از جشنواره وحدت اقوام «ایران عزیز» خلاقیت‌های به کار رفته در این جشنواره را منحصربه‌فرد خواند.
نمایشگاه «ایران عزیز» رنگین‌کمانی از تنوع اقوام ایرانی استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: نمایشگاه «ایران عزیز» رنگین‌کمانی از تنوع اقوام ایرانی است و من از برگزارکنندگان این جشنواره تشکر می‌کنم که با دعوت از اقوام مختلف ایرانی و برگزاری برنامه‌های متنوع و مفرح جاذبه‌های خوبی را برای مخاطبان ایجاد کرده‌اند.
وی ادامه داد: تنوع اقوام ایرانی یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است. در ایران اقوام همواره در کنار یکدیگر بوده اند و همیشه در صحنه حضور داشته‌اند و برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای تقویت این همدلی بسیار مفید، اثربخش و مبارک است.
مرتضوی به تنوع محصولات و صنایع ارائه شده در جشنواره اشاره کرد و گفت: امیدوارم این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود و خصوصا استان‌های مختلف با الگوبرداری از این جشنواره، از فرصت معرفی استان‌ها، صنایع دستی و آداب و رسوم خود استفاده بهینه کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان به تاثیر جشنواره در حوزه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر اینکه موجب آشنایی مردم با اقوام مختلف می‌شود، بستر بسیار مناسبی را برای انتقال تجریات و تبادل معلومات فراهم می‌کند که به نوبه خود می‌تواند موجب ترویج فرهنگ کار و ایجاد اشتغال پایدار شود.

نظر شما