جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» بیان کرد: اقوام همیشه نقش موثری در هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی داشته‌اند.
اقوام همیشه نقش موثری در هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی داشته‌اندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پرویز سروری نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در دریاچه شهدای خلیج فارس از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: استقبال مردم نشان می‌دهد که جشنواره «ایران عزیز» برنامه متنوع و تاثیرگذاری است. دلیلش هم این است که مردم ایران به تنوع علاقه دارند. 

وی ادامه داد: اقوام همیشه نقش موثری در هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی داشته‌اند و اینکه امروز مردم می‌توانند در یک فضای محدود همه اقوام را ببینند و با کارها، هنرها، موسیقی، صنایع دستی و... آنها آشنا شوند، برای بازدیدکنندگان لذت‌بخش است.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: فکر می‌کنم دشمن دقیقاً همین هم‌بستگی ملت ایران را نشانه گرفته است تا آن را به واگرایی ملی تبدیل کند. این جشنواره پاسخ روشنی به این هدف دشمن است و نشان می‌دهد مردم در برابر تخریب و گسستگی بین اقوام می‌ایستد. حضور پی در پی و وسیع مردم و استقبال گسترده از «ایران عزیز» نمایانگر این نکته است که اقوام ما به یکدیگر علاقه دارند و تفاوت‌هایشان ارتباطات میان آنها را افزایش می‌دهد.  

سروری تصریح کرد: در شورای شهر در تلاش هستیم چنین برنامه‌هایی را در شهر تهران گسترش دهیم و مدیریت شهری از این برنامه‌ها حمایت کامل می‌کند. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های متنوع و مفیدی برای شهروندان تهرانی تدارک ببینیم.

وی درباره نقش جشنواره «ایران عزیز» در حمایت از کارآفرینی گفت: تقریباً از تمام غرفه‌ها بازدید کردم و استقبال خوبی از محصولات فرهنگی و صنایع دستی اقوام شده است. می‌توانیم این اتفاق مبارک را در همه استان‌ها گسترش دهیم تا در سراسر کشور شاهد رشد کارآفرینی باشیم.

جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه با برپایی ۳۵۰ غرفه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) برگزار شد.

نظر شما