جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
نگارخانه آفربنش نور منطقه 5، نمایشگاه هنرهای دستی و تزیینی با عنوان «هفت رنگ» را به سرپرستی آروین قربان برپا می‌کند.
نمایشگاه «هفت رنگ» در نگارخانه آفرینش نور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نمایشگاه با آثار شمع‌های دست‌ساز و تزیینی و جعبه‌های کادویی تحت آموزش آروین قربان، شنبه 7 آبان‌ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و به مدت ده روز میزبان هنرجویان، هنرمندان و هنردوستان است.
 
آروین قربان از مربیان مجرب و باسابقه فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ منطقه 5، که طی سالیان متمادی به امر آموزش در رشته‌های شمع‌سازی و ساخت جعبه‌های کادویی مشغول است، سرپرستی این نمایشگاه را که محلی برای نمایش آثار هنرجویانش است، بر عهده دارد و تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی برپا کرده و در برنامه‌ها و جشنواره‌های زیادی حضور داشته است.

دو طول برگزاری نمایشگاه هفت رنگ، روزهای یکشنبه 8 و 15 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 کارگاه هنری در قالب ورک شاپ آموزشی رایگان با حضور آروین قربان برگزار می‌شود که ورود برای عموم بانوان آزاد است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 18 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 18 به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره 44088707 تماس بگیرند.

نظر شما