شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کتابخانه مهر برای آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی برگزار می کند
کارگاه هفتگی قصه گویی« قصه ی مهر» با هدف ترغیب کودکان به کتاب و کتاب خوانی روزهای یکشنبه در کتابخانه مهر برگزار می شود.
کارگاه قصه گویی« قصه ی مهر»
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مهر؛ تشویق و ترغیب کودکان به مطالعه و دنیای کتاب ها، یکی از بهترین هدیه هایی است که می توان به آنها داد. بر اساس تحقیقات به عمل آمده، کتاب خواندن همراه با کودک و گفت و گو درباره مطالب خوانده شده با او در حقیقت مؤثرترین راه  برای افزایش  توان ذهنی و  بهره ی هوشی کودکان به شمار می رود.

بر اساس این گزارش؛ کارشناس کتابداری کتابخانه مهر در کارگاه قصه گویی «قصه مهر» سعی دارد، کتاب های مناسب کودکان رده الف و ب و ج از نویسندگان کودک ایران و جهان را انتخاب و به شیوه ای جذاب و باور پذیر برای کودکان بازگو کند. 

این برنامه سعی دارد ضمن عادت دادن کودکان به مطالعه و آشنایی آنان با منابع مهم ادبیات کودک در عین حال تجربه حضور در کتابخانه را برای کودکان، بدل به یک خاطرۀ شیرین و ماندگار کند.

گفتنی است،در دومین اجرای این کارگاه که یکشنبه هشتم آبان با حضور کودکان 4 تا 7 سال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانه مهر برگزار می شود، کتاب «با احتیاط باز کنید.خطر گاز گرفتگی!» نوشته‌ی نیک براملی، روخوانی خواهد شد. این کتاب ماجرای بامزه‌ی کروکودیلی را به تصویر می‌کشد که یکدفعه سر و کله‌اش در قصه‌ی جوجه اردک زشت پیدا می‌شود و باعث ماجراهای مفرح و جالبی می‌شود، و....

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه که از ابتدای آبان آغاز و تا هفته دوم آذر ماه ادامه دارد، می توانند به نشانی: خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، فرهنگسرای مهر؛مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55035600-021 ( کتابخانه مهر) تماس حاصل کنند.

نظر شما