پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عنوان شد:
نشست هم‌اندیشی رییس سازمان فرهنگی هنری با معاونان و مدیران این سازمان پنجشنبه پنجم آبان ماه در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان برگزار شد .
تشخیص اولویت‌های فرهنگی منویات مقام معظم رهبری استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نشست صمیمی که به شکل اردوی نیم‌روزه میزبان معاونان و مدیران ستادی، مدیران و معاونان مناطق و روسای فرهنگ‌سراهای خاص و تابعه بود، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تشریح دیدگاه‌های خود درباره طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و جهت‌گیری کلی سازمان فرهنگی هنری در این دوره مدیریتی پرداخت. 
در این نشست مهرداد باقری پبدنی، رییس سازمان فرهنگی هنری به مسیر سخت مدیریت فرهنگی در کشور اشاره کرد و تشخیص اولویت‌ها را منویات مقام معظم رهبری دانست.
رییس سازمان فرهنگی هنری مخاطب را یکی از مهمترین نکات در هدف‌گذاری فرهنگی دانست و کار فرهنگی در حوزه نوجوانان را به عنوان آینده‌سازان کشور ضروری خواند.
بخش بعدی این نشست صمیمی به پرسش و پاسخ و طرح دغدغه‌ها، نکات و ایده‌های مدیران سازمان فرهنگی هنری و تبادل نظر با رییس این سازمان اختصاص داشت. لزوم توجه به ایجاد محیط فرهنگی و تأثیر آن در تغییر نگرش مخاطبان، ایجاد ثبات مدیریتی و تسریع در تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان، ضرورت ساماندهی به وضعیت دستیارهای آموزش سازمان، لزوم تخصیص بودجه فرهنگی بیشتر برای رسیدگی به نیازهای نوجوانان مشارکت‌کننده در برنامه‌ها، افزایش فعالیت سازمان در فضای مجازی برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با نسل جدید و جلب مشارکت بیشتر زنان در برنامه‌های هنری سازمان تعدادی از موضوعاتی بود که توسط مدیران مطرح شد.


نظر شما