جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز مراسم یادبود رشادت های شهدای دانش آموز بویژه ( شهید علی لندی) با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس در بوستان ناظمی منطقه 10 برگزار می شود.
پروانه ای در آتش، پرواز ققنوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و  هنر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری این برنامه به همت کتابخانه هفت چنار منطقه 10 و با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه در تاریخ سه شنبه 10 آبان ماه ساعت 12:30برگزارخواهد شد.

در این برنامه به بازگویی زندگینامه دانش آموز (شهیدعلی لندی) وبه تصویر کشیدن رشادت و شجاعت این شهید بزرگوار در قالب نقاشی دیواری پرداخته خواهد شد.

علی لندی متولد ۱۳۸۵ بود که در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۰جان خود را از دست داد. او یک نوجوان ایرانی بود که در پانزده سالگی، ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، پس از وقوع حادثهآتش‌سوزی در خانه یکی از همسایگان اقوامش در ایذه، به دل آتش زد و جان دو زن سالمند را نجات داد. وی دچار سوختگی شدید شد که دو هفته پس از بستری بودن در بیمارستان، به‌علت سوختگی درجه سوم، مشکلات شدید تنفسی و ورود عفونت به خون، در ۱ مهر ۱۴۰۰ درگذشت. رسانه‌ها از او به‌عنوان «نوجوان فداکار ایذه‌ای» یاد می‌کنند.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه میتوانند به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی.خیابان حسام الدین. کوچه شهید محقق .بوستان ناظمی مراجعه نمایند.
نظر شما