شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
در قالب برنامه ی «پژواک آرامش»راه های غلبه بر استرس سه شنبه دهم آبان ماه سالجاری از ساعت 10 در خانه فرهنگ زیتون تبیین می شود.
کارگاه پژواک آرامش در خانه فرهنگ زیتونبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق ،در راستای برپایی کارگاه های روانشناسی که به افراد دارای مشکلات جسمی  ،عاطفی و روانی  کمک می کند تا احساس خود را بهبود بخشند ، کارگاه «پژواک آرامش»با موضوع راه های غلبه بر استرس با حضور دکتر محسن لواسانی در خانه فرهنگ زیتون برگزار می شود .
در کارگاه پژواک آرامش که جمعی از مخاطبان مراکز فرهنگی و شهروندان ناحیه 5 منطقه 14 حضور دارند ، مقابله با استرس، بروشورهای کاهش استرس و عوامل استرس زا توسط کارشناس برنامه تشریح می شود و یاد آوری می شود که چگونه فشار زیاد کار ،کاهش فرصت برای تفریح ، استراحت و ورزش ، حضور داِئمی تلفن همراه در تمام ساعات شبانه روز ، از بین رفتن حریم شخصی و تغییر رژیم غذایی ، استرس را به یک تهدید جدی در سبک زندگی امروز تبدیل کرده است .
خانه فرهنگ زیتون در بزرگراه شهید محلاتی ،خیابان میر هاشمی (میثم)فخیابان شهید سید عباس حسینی ، کوچه شهروز واقع است و شماره تلفن 33736966آماده ارائه اطلاعات تکمیلی به شهروندان در باره کارگاه پژواک آرامش است .
نظر شما