جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
باشگاه ریاضی و مغز منطقه 18 عضو می‌پذیرد
دوره‌های آموزشی کتابخانه قائم(عج) در منطقه 18، آماده ثبت نام از علاقمندان در سنین مختلف، در 21 رشته متنوع و کاربردی است.

21 دوره آموزشی در بسته پاییزی کتابخانه قائم(عج)دوره‌های آموزشی کتابخانه قائم(عج) در منطقه 18، آماده ثبت نام از علاقمندان در سنین مختلف، در 21 رشته متنوع و کاربردی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این کتابخانه هم‌چنین در باشگاه ‌تخصصی ریاضی و مغز عضو می‌پذیرد.

کتابخانه قائم(عج) در کلاس‌های آموزشی طراحی و نقاشی، چرتکه، رباتیک، سفالگری و خوشنویسی از کودکان و نوجوانان ثبت نام می‌کند و هم‌چنین دوره‌های کاربردی خیاطی، چرم‌دوزی، سفره‌آرایی و آشپزی، رزین، بافتنی، قلاب‌بافی و تریکوبافی میزبان بانوان است.

متصدی مراکز درمانی، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دندانپزشکی و داروخانه، از دیگر دوره‌های اشتغال آفرین کتابخانه قائم(عج) با مدرک معتبر است.

این مرکز هم‌چنین خدمات مشاوره‌ای بزرگسال و کودک ارایه می‌دهد و در کلاس‌های مهد و پیش‌دبستانی با برنامه‌های خلاق، پذیرای کودکان است.

علاقمندان برای ثبت نام و حضور در دوره های آموزشی پاییزی کتابخانه قائم(عج) می‌توانند به نشانی: بلواريافت آباد، بعدازميدان معلم، جنب مجتمع قضايي يافت آباد، بوستان قائم(عج) مراجعه کنند و برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66698449 تماس بگیرند.

نظر شما