يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
به منظور افزایش آگاهی و شناخت بیشتر والدین نسبت به معضل اجتماعی اعتیاد نوجوانان، نشست "والد هشیار" با حضور متخصصان حوزه مشاوره کودک و نوجوان برگزار می‌شود

.به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 نشست "والدهوشیار" که از جمله برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ استآسیب‌های اعتیاد نوجوانان در نشست مشاوره‌ای  که در حوزه مشاوره روان‌شناسی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. این نشست با هدف آگاه‌سازی والدین در خصوص معضل اعتیاد نوجوانان و آسیب‌ها و خطرات اجتماعی و همچنین راهکارهای جلوگیری و درمان آن در جامعه و خانواده ، برگزار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های دوره نوجوانی هویت‌یابی، کم‌رنگ شدن روابط نوجوان با خانواده، افزایش گرایش به دوستان هم‌سن و الگویابی از آن‌ها است. می‌توان گفت مهم‌ترین عوامل موثر در اعتیاد نوجوانان به مواد مخدر عوامل اجتماعی، اقتصادی، روانی، سیاسی و طبیعی هستند که نیاز به شناخت و آسیب‌شناسی دارند.

نشست مشاوره‌ای " والد هوشیار" روز 12 آبان‌ماه ساعت 11 در خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان واقع در انتهای خیابان گلستان، خیابان انصاری‌فر، کوچه شهید غلامرضا گلستانی شرقی، پلاک 3 برگزار می‌شود. حضور برای مخاطبان و علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/


نظر شما