يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۸۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
در حاشیه برگزاری جشنواره «ایران آینده»؛
120 دانش آموز مقاطع متوسطه اول ودوم منطقه 16 تهران، به منظور شرکت در جشنواره «ایران آینده» و همچنین بازدید از «باغ کتاب تهران»، از سوی فرهنگسرای بهمن به این مجموعه فرهنگی اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ همزمان با آغاز به کار جشنواره «ایران آینده» در مجموعه فرهنگی «باغ کتاب تهران» و همچنین بزرگداشت روز دانش آموز، جمعی از دانش آموزان منطقه 16، روز دوشنبه 16 آبان، در قالب اردوی یک روزه، ضمن شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری و آموزشی «ایران آینده»، از نزدیک با امکانات متنوع این مجموعه فرهنگی آشنا می شوند.

در این اردو که باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین آشنایی دانش آموزان با تازه های نشر و با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار می شود، فرهنگسرای بهمن با دراختیار قرار دادن بن خرید کتاب، امکان تهیه رایگان کتاب های مورد علاقه را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره «ایران آینده» را همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.

جشنواره «ایران آینده» از چهار بخش اصلی بازی‌ها، غرفه‌ها، استیج و نمایش فیلم تشکیل شده است.

امکان استفاده از همه بخش‌های جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۲ فراهم است و علاوه بر آن، از ساعت ۹ تا ۱۵ امکان بازدید گروهی در نظر گرفته شده که مدارس با هماهنگی با فرهنگ‌سراها به صورت گروهی در جشنواره «ایران آینده» در باغ کتاب تهران حاضر شوند.

جشنواره «ایران آینده» در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و برخی سالن‌های کوشک هنر و خانه شعر و ادبیات نیز در اختیار جشنواره است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرید.

نظر شما