يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
همزمان با هفته ملی نوجوان برگزار می‌شود؛
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، فیم‌های منتخب ویژه نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» اکران می کند.
پخش فیلم‌های منتخب نوجوان در «جشنواره ایران آینده»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه پخش فیلم‌های منتخب نوجوانان را همه روزه تا جمعه 20 آبان‌ماه طی دو سانس در ساعات 17 و 19 به صورت رایگان در باغ کتاب تهران اکران می‌کند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با توجه جدی به آثار مفید و اثربخش مدیوم سینما و مفاهیم تربیتی و آموزشی آن،  فیلم‌های پرمخاطب و پرآموزه همچون: «درسی برای فردا» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «قهرمان» (انیمیشن) به کارگردانی کیانوش عابدی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسین سلطانی، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی، «روزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی، «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی، از جمله فیلم‌های منتخب ویژه نوجونان را جهت پخش در این جشنواره انتخاب کرده که در اولین روز از اجرای آن، با استقبال فراوان نوجوانان و خانواده ها مواجه شده است.   


جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از نام و سانس فیلم ها به صورت روزانه با شماره 44058900 و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره آینده ایران با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما