شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
به میزبانی فرهنگسرای مهر در باغ کتاب تهران
همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، فرهنگسرای مهر مسابقات اسکیت و اسکیت برد نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می کند.
نوجوانان اسکیت باز در جشنواره «ایران آینده» با هم رقابت می کنندبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19، جشنواره «ایران آینده» از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم تشکیل شده است. بخش بازی ها شامل دو قسمت است؛ قسمت اول به بازی های حرکتی مانند چالش های فوتبالی، لیزرتگ، اسکیت، زیپلاین، بادبادکبازی، تیراندازی و... اختصاص دارد و قسمت دوم شامل بازی های رومیزی، لیگ فیفا و بازی های کنسولی خواهد بود.

فرهنگسرای مهر در بخش جام مسابقات اسکیت و اسکیت بورد، ضمن ایجاد فضایی شاد توام با رقابت سالم بین شرکت کنندگان با حضور مربیان و کارشناسان مجرب شیوه و تکنیک های مقدماتی این ورزش مفرح را بصورت رایگان آموزش می دهد.

بازی ها به صورت مسابقه برگزار می شود و برندگان در هر روز امتیازی دریافت کرده و در روز پایانی از همه برندگان دعوت می شود با شرکت در مسابقه فینال برای دریافت جایزه ی ویژه با یکدیگر رقابت کنند.

در این جشنواره برنامه های متنوعی بر اساس علایق نوجوانان برگزار می شود و گروه های سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

جشنواره «ایران آینده» در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران برگزار می شود و برخی سالن های کوشک هنر و خانه شعر و ادبیات نیز در اختیار این جشنواره است.

علاقمندان ضمن ارتباط با سامانه ۱۸۳۷ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقات اسکیت می توانند با شماره تلفن: 55037744-021 تماس بگیرید.



نظر شما