شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
مرحله نیمه نهایی و فینال «دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» و «ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای» در سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
«دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرحله نیمه نهایی و فینال «دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» و «ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای» ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به نشانی بالاتر از میدان بنی هاشم شمالی خیابان حافظ شرقی خیابان رویان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر افزود: مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای (3MT) رویدادی فرهنگی است که از سال ۱۳۹۵ توسط سازمان انتشارات و در چارچوب جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی آغاز شده است. این مسابقات در صدد آن بوده که رشد و تقویت توانمندی‌های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصولات کاربردی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح مختلف را محقق کند و در عین حال به دانشجویان کمک کند تا تصویر روشن‌تری از نیازهای واقعی جامعه در ذهن داشته باشند. در این رویداد که مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با اخذ مجوز دانشگاه کوئینزلند استرالیا به عنوان مبدع این مسابقه‌ها در دنیا، برگزار می‌شود، هر شرکت‌کننده در مدت زمان سه دقیقه خلاصه‌ای کاربردی از پایان‌نامه یا رساله خود را ارائه می‌دهد.

همچنین مسابقه ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های کتاب‌خوانی آنان برگزار می‌شود.
نظر شما