جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
همراه با بادبادک های جشنواره ایران آینده
حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر مدارس در جشنواره ایران آینده در باغ کتاب تهران و برنامه پرواز بادبادک ها بی نظیر است.
نوجوانان مدارس تهران خاطرات خود را به پرواز در می آورندبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان برگزار کننده جشنواره بادبادک ها که از 12 آبان ماه در باغ کتاب آغاز گردیده و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت ، پذیرای دانش آموزان مدارس بوده و استقبال کم نظیری از این برنامه صورت پذیرفته است.

جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 با بیان این مطلب افزود : برنامه جشنواره بادبادکها به عنوان یکی از بخش های مجموعه برنامه های جشنواره ایران زمین در دو زمان صبح و عصر پذیرای عموم مخاطبان و خانواده هاست و از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 22 ،ایستگاههای بازی و ورزش در باغ کتاب در خدمت نوجوانان و خانواده های محترم است.
جشنواره بادبادک ها که بسیار مورد استقبال نوجوانان و حتی پدرها و مادرها قرار گرفته به عنوان تفریحی خانوادگی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و علاقه مندان با حضور در باغ کتاب و ثبت نام و دریافت کارت بازی و حضور در این جشنواره و ایستگاههای متنوع دیگر وجمع آوری امتیازات لازم موفق به دریافت جوایز هم خواهند شد. 
خانواده های گرامی میتوانند جهت حضور در برنامه به نشانی ،میدان ونک -بزرگراه شهید حقانی- باغ کتاب تهران از برنامه های متنوع تدارک دیده شده بهره مند گردند.

نظر شما