شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
پردیس سینمایی راگا روزهای یکشنبه و سه شنبه و سانس های اولی را بصورت نیم بها میزبان خانواده های تهرانی است .
پردیس سینمایی راگا دو روز در هفته را به بلیط نیم بها اختصاص داده است
اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر/مدیر پردیس سینمایی راگا در خصوص استفاده از بلیط نیم بها در سینما گفت: سینمای راگا در راستای ترغیب خانواده ها به تماشای فیلم دو روز یکشنبه و سه شنبه در هفته را به بلیط نیم بها اختصاص داده است و مخاطبان می توانند در روزهای اعلام شده به جای مبلغ  35 هزار تومان مبلغ 17 هزار و 500 تومان را پرداخت کنند.
وی ادامه داد؛ بعد از کاهش مخاطبان و علاقمندان به سینما در زمان شیوع کرونا، حالا با توجه به شرایط حاکم بر جامعه دوباره با کاهش آمار مخاطبان در سینماها روبه رو شده ایم و بسیاری از سینماها در آستانه ورشکستگی قرار دارند. به همین منظور با تاکید مدیرعامل موسسه تصویر شهر قرار بر این شد که در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مخاطبان جنوب شهر تهران، علاوه بر سه شنبه ها، روزهای یکشنبه را نیز برای نیم بها شدن بلیط سینما در نظر بگیریم تا خانواده ها بتوانند بیشتر از امکانات این مجموعه استفاده کنند.
فضای سینمای راگا و موقعیت مکانی پردیس سینمایی راگا به گونه ای است که مردم شهر ری در زمان اجرای این طرح ها استقبال بهتری می کنند و در صورتی که شرایط به گونه ای باشد که فیلم های خوبی هم ارائه شود مخاطبان بسیاری را به سوی سینماها می کشاند.
قلیزاده در خصوص اجرای ای این طرح گفت: ما در فصل تابستان نیز طرح های این چنینی را برگزار کردیم و با استقبال شهروندان مواجه شدیم. این بار تصمیم گرفتیم در فصل پاییز نیز این طرح ها را اجرا کنیم .

وی ضمن معرفی سینماهای تصویرشهر افزود: سینماهای موسسه تصویر شهر در دو رده مدرن و ممتاز قرار دارند، که پردیس سینما گالری ملت به عنوان سینمای مدرن با بهای بلیط 45 هزار تومان و سینماهای راگا، تماشا و رازی جزو رده سینماهای ممتاز هستند که راگا و تماشا با بهای بلیط 35 هزار تومان و رازی با بهای بلیط 15 هزار تومان خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می دهد. 
پردیس سینمایی راگا در مساحت 5000 متر مربع در نزدیکی بافت تجاری مسکونی شهر ری به صورت چهار بر و با دسترسی های منحصر به فرد از طریق بزرگراه شهید آوینی و دسترسی محلی شهرری واقع شده است.
این مجتمع مشتمل بر 5 طبقه و در حال حاضر دارای سه سالن با مجموع گنجایش 604 صندلی است که ظرفیت سالن یک 310 صندلی، سالن 2، 147 صندلی و سالن 3، 147 صندلی است. 
قلیزاده یاداور شد: از این هفته به جای یک روز، دو روز در هفته را بصورت نیم بها قرارداده ایم . امیدوارم مردم استقبال کنند و البته شرایط به گونه ای باشد که فیلم های خوبی نیز ارائه شود.
مدیر پردیس سینمایی راگا در انتها از شهروندان برای تماشای فیلم دعوت کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که هزینه های تماشای فیلم برای یک خانواده کاهش پیدا کند و  یک خانواده 4 نفره بتواند به راحتی و با هزینه کم در کنار هم به تماشای فیلم ها بنشینند.
پردیس سینمایی راگا در منطقه 20 شهرداری تهران به نشانی شهرری، اتوبان شهید آوینی، خیابان کریم شیرازی، جنب شهروند - ایستگاه اتوبوس شهروند واقع شده است.

*گفتگو:مریم صالحی
نظر شما