جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سفری به یزد با گروه‌های نمایشی شرکت کننده در این دوره از جشنواره دیدار و گفتگو کرد.
دیدار  و گفتگوی دبیر جشنواره تئاتر فجر با گروه‌های نمایشی یزدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با حضور در تمرینات گروه‌های نمایشی یزد گزارشی از آمادگی آنها برای حضور در جشنواره دریافت کرد و پای دغدغه‌هایشان نشست.

خبرگزاری مهر افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های مشترک میان همه این گروه‌های نمایشی یزد بر حمایت‌های مالی تمرکز داشت که زارعی قول مساعدت بر اساس نیازها و ظرفیت‌های هر گروه از جمله تعداد اعضای گروه، دکور و غیره را داد.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در این سفر همچنین با مدیران برخی سازمان‌ها و نهادهای مربوطه یزد دیدار و گفتگو کرد تا حامی گروه‌های نمایشی استان و شهر خود باشند و به نوعی سهمی در ارتقای هنرهای نمایشی کشور داشته باشند.

بخش رقابت بزرگ صحنه ای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر چندی پیش با هیات انتخاب شهرام کرمی، سید حسین فدایی حسین و اعظم بروجردی ۷۳ اثر را برای مرحله نهایی معرفی کرد.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
نظر شما