جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
جدیدترین اجرای نمایشگاه مجازی «رسانگار»، آثار عرفان محبی هنرمند خوشنویس ۱۶ ساله را به نمایش میگذارد
نمایشگاه مجازی «رسانگار» آثار هنرمند دانش‌آموز را به نمایش میگذاردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  وهنر، «رسانگار» نمایشگاه مجازی آثار هنری است که به همت فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی برگزار می‌شود. تاکنون بیش از 40 نمایشگاه رسانگار برگزار شده و طی آن آثار متعددی از هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی به نمایش درآمده است.
 این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده به طوری که بازدید از این نمایشگاه روند خوبی را سپری کرده است. جدیدترین نمایشگاه رسانگار با عنوان «روشنا» به نمایش آثار خوشنویسی عرفان محبی می‌پردازد.

 محبی، دانش‌آموز 16 ساله از شهرستان اهر است که با خلق آثار خوشنویسی متعدد، هنر خود را در معرض نمایش گذاشته است. آثار این هنرمند نوجوان عمدتا شکسته نستعلیق با تکنیک قلم مرکب روی کاغذ دست‌ساز است. 

وی با اینکه دانش‌آموز است و 16 سال سن دارد، موفق شده مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان دریافت کند. طی این نمایشگاه مجازی، چند ده اثر خوشنویسی از وی به نمایش درآمده است.

چهل و چهارمین نمایش رسانگار با عنوان روشنا و به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای آثار عرفان محبی می‌توانند به اینستاگرام فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این نمایشگاه با نمایش آثار دیگری از هنرمندان ادامه خواهد داشت.
نظر شما