پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش به صورت رایگان سلسله کارگاه های مهارت های زندگی را در قالب ویژه برنامه "چتر مشاوره" برای شهروندان منطقه 9 با حضور دکتر نرگس تنکمانی و سید محمد مکی در مراکز فرهنگی هنری منطقه برگزار می کند.

چتر مشاوره بصورت رایگان در اختیار خانواده های منطقه 9به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، فرهنگسرای رویش به منظور ارتقای سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های روانی-اجتماعی ویژه برنامه "چتر مشاوره" را به صورت فردی و گروهی در جهت آموزش مهارت های زندگی بصورت فردی و گروهی در سطح فرهنگسراها و خانه های فرهنگ تحت پوشش خود برگزار می نماید.

انسان ها در طول زندگی با فشار و استرس های کوچک و بزرگی مانند مراحل رشدی، بحران بلوغ، انواع بیماری ها،فشارهای اقتصادی،آلودگی صوتی و سایر مشکلات ناشی از زندگی شهری، از دست دادن شغل،از دست دادن عزیزان و ... سروکار دارند.این فشارها بر روی احساس رضایت و شادمانی افراد از زندگی تاثیر قابل توجهی می گذارد.

کارگاه های گروهی و مشاوره های فردیِ مهارت های زندگی، روزهای یکشنبه ساعت10 در خانه فرهنگ مهر آباد،روزهای دوشنبه ساعت 9در کتابخانه شهید امیر کاشانی و ساعت 10:45 در فرهنگسرای کار وتعاون ، روزهای سه شنبه ساعت 10 در خانه فرهنگ شمشیری و روزهای چهارشنبه ساعت 10 در خانه فرهنگ پرواز برگزار می شود.

شهروندان می توانند برای حضور در برنامه به مراکز فرهنگی هنری منطقه9 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688552تماس حاصل نمایند

نظر شما