جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
اعلام جزییات طرح کتاب در گردش در مناطق 22 گانه تهران
همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی طرح کتاب در گردش با عرضه هزاران کتاب مفید به شهروندان، در فرهنگسراهای مناطق 22 گانه پایتخت برگزار می‌شود.

هزاران کتاب در پایتخت، خانه به خانه می‌چرخندهمزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی طرح کتاب در گردش با عرضه هزاران کتاب مفید به مخاطبان، در فرهنگسراهای مناطق 22 گانه پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی‌تقی نژاد رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن زمینه دستیابی آسان شهروندان به کتاب و منابع مطالعاتی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 به عنوان مرکز مجری طرح و با مشارکت مدیران فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجرای طرح کتاب در گردش علاقمندان می توانند با دریافت رایگان کتاب و منابع مطالعاتی از ایستگاه های مشخص شده در فرهنگسراهای مناطق 22 گانه تهران، کتاب‌های عرضه شده در غرفه‌ها و نمایشگاه‌های کتاب را به صورت رایگان دریافت و پس از مطالعه و درج مشخصات خود همراه با درج چکیده‌ای از کتاب به دیگران معرفی و اهدا کنند.

به گفته تقی‌نژاد، طرح کتاب در گردش از 21 تا 26 آبان ماه جاری هر روز از ساعت 10 تا 16 در قالب عرضه کتابهای مفید در حوزه‌های مختلف و هم‌چنین ثبت نام رایگان متقاضیان در کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در فرهنگسرای هر منطقه میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما