پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه های فرهنگسرای انقلاب اسلامی از بین علاقمندان به صورت رایگان عضو جدید می پذیرند.
ثبت نام رایگان کتابخانه های فرهنگسرای انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این فرهنگسرا با دارا بودن سه کتابخانه شامل؛ کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی، کتابخانه  عمومی آفتاب و کتابخانه کودک و نوجوان  آفتابگردان است.
کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی  بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و بیش از 6 هزار عنوان کتاب دارد. فعالیت های  اصلی این کتابخانه بیشتر برجنبه تحقیق و پژوهش است و محمل مناسبی را برای پژوهشگران، محققان و دانشجویان را  فراهم آورده است. این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16 و پنجشنبه ها 8 تا 12 فعال است. 
کتابخانه عمومی آفتاب، یکی از پرمخاطب ترین کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه 11 است که در که با 45000 جلد کتاب دارای ببش از 2000 عضو است. این کتابخانه با دارا بودن  دو سالن مطالعه مجزا ویژه خانم ها و آقایان از شنبه تا چهار شنبه ساعت 8 تا 20 و پنج شنبه ها 8 تا 16 به مراجعان به خصوص داوطلبان کنکور خدمات ارائه می دهد. 
همچنین کتابخانه آفتابگردان نیز  با فضایی حدود 300 متر مربع و با دارا بودن بیش از 20000 جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در محیطی جذاب و با اجرای برنامه های مختلف، هر روز از ساعت 8 تا 16پذیرای کودکان و نوجوانان است .
علاقمندان برای عضویت در این کتابخانه ها با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی می توانند به مدت یک سال رایگان از خدمات آنها بهره مند شوند.
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در  بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9-55419057 تماس حاصل فرمایید.
نظر شما