پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی فرهنگسرای معرفت برنامه های متنوع حوزه مطالعه را به صورت میدانی و فضای مجازی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه شیخ هادی نجم آبادیبه گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای معرفت، ویژه برنامه‌ها‌ی نور دانش (معرفی کتاب‌های موثر و پرمخاطب) ، برشی از یک کتاب ( بخش‌های مهم یک کتاب) در بستر مجازی و برنامه کارگاهی داستانبان ( آموزش مبانی داستان نویسی) با هدف گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی و در جهت رشد فرهنگ مطالعه از سوی این مرکز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت نام رایـگان در کتابخانه با همراه داشتن یک قطعه عکس و تصویرکارت ملی، بخشودگی100 درصدی جرایم دیرکرد و بازدید گروهی از کتابخانه از بسته برنامه‌های تشویقی این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی است.

لازم به ذکر است در برنامه‌های فرهنگی این کتابخانه کتاب "بنویس تا اتفاق بیفتد" از سری کتاب های انگیزشی و مثبت نگری به نویسندگی هنریت آن‌کلاوسر و ترجمه جهان قطب‌شاهی و ندا رشیدی معرفی می‌شود و گزینه گفتارهای مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از کتاب فیه ما فیه جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با اندیشه‌های عرفانی این شاعر و عارف بزرگ ایرانی در برنامه برشی از یک کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود. کارگاه داستان نویسی داستانبان نیز با حضور نویسنده و فعال ادبی جوان ، مریم السادات محمدی جهت آموزش مبانی داستان نویسی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای مشاهده‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ‌سرای معرفت می‌توانند به صفحه‌ی آپارات این مرکز به آدرس FARHANGSARA.MAREFAT مراجعه کرده و جهت استفاده و اطلاع از جزییات برنامه های تشویقی و میدانی با شماره تلفن44304858 تماس حاصل کنند.

نظر شما