شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۰۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
برگزاری هفت ویژه برنامه کتابخوانی در خانه فرهنگ امام علی(ع)
رییس خانه فرهنگ امام علی(ع) از برگزاری هفت ویژه برنامه در این مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

مبادله کتاب توسط کودکان در ایستگاه به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی اکبر اسماعیلی جوبنی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و ایستگاه مطالعه، برپایی ایستگاه دانش، ویژه‌برنامه کتاب من برای تو، کتاب بخوانید جایزه بگیرید، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب و طرح تبادل کتاب، برنامه‌هایی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: خانه فرهنگ امام علی(ع) در این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان و مشارکت آنان در برگزاری هرچه بهتر و پویاتر هفته کتاب میزبان، مخاطبان است.

رئیس خانه فرهنگ امام علی(ع) با اشاره به اجرای برنامه کارگاه طراحی و تصویر سازی کتاب کودک توسط کودکان شهر شکوفه ها و اهدای کتاب به کودکان با عنوان کتاب بخوانید، جایزه بگیرید ادامه داد: قصه خوانی با عنوان قصه‌های خوب برای بچه های خوب یادمان مرحوم آذری یزدی از دیگر برنامه های خانه فرهنگ امام علی(ع) در ایام هفته کتاب است

اسماعیلی افزود: برگزاری ایستگاه کتاب و کتابخوانی با عنوان ایستگاه دانش و دانایی از جمله‌ برنامه‌های هرروزه هفته کتاب است. هم‌چنین در قالب ایستگاه مبادله کتاب با عنوان کتاب من برای تو، تبادل و اهدای کتاب توسط کودکان مرکز در یک مراسم شاد و فرهنگی انجام می‌شود وکتابهایی را که خوانده اند به دوستانشان هدیه می‌دهند. با این شیوه کتاب ها به چرخه استفاده مجدد بر می گردد و در اختیار دیگران قرار می گیرد

خانه فرهنگ امام علی(ع) در یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی واقع است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66785040 تماس بگیرند.


نظر شما