شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
به مناسبت سي امين دوره هفته كتاب و كتابخواني، كتابخانه گلستان 7 عنوان برنامه با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني از تاریخ 24 تا 30 آبان سال جاری برگزار مي كند.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 اين هفت عنوان برنامه در دست اجرا براي هفته كتاب عبارتند از:هفته کتاب را میهمان فرهنگسرای گلستان باشید

1- "زنگ كتاب": در اين برنامه با مراجعه تيمي از كتابخانه گلستان به مدارس منطقه 8 در يكي از ساعات آموزشي، كارگاه هايي به منظور آموزش روش هاي مطالعه، فن بيان، معرفي كتاب، نقد و بررسي كتاب، داستان نويسي، مهارتهاي اجتماعي، قصه گويي، نمايش خلاق، مسابقه كتابخواني و .. برپا مي شود.

2- " كتابدار شو": در اين برنامه براي دانش آموزان 12 تا 16 ساله دوره معرفی اصول كتابداري، آشنايي با بخش هاي مختلف يك كتابخانه و خدمات كتابخانه اي و ... برگزار مي شود و دانش آموزان براي ارتباط ملموس تر و صميمي تر با كتاب و كتابخواني تشويق و راهنمايي مي شوند.

3- " كتاب در گردش": با اهداي كتاب به شهروندان، از ايشان دعوت مي شود پس از مطالعه كتاب، آن را به دوستان و نزديكان خود هديه دهند و ايشان را نيز به استمرار اين فرايند دعوت كنند.

4- "تور كتاب": دانش آموزان به صورت گروهي از كتابخانه بازديد مي كنند و با بخش هاي كتابداري، امانات، منابع و مرجع و امكانات كتابخانه آشنا مي شوند و به صورت رايگان عضو كتابخانه خواهند شد.

5- مسابقه" دانش و زندگي": برگزاري مسابقه كتابخواني با همين عنوان براي علاقه مندان كتاب و كتابخواني

6- بخشودگي جرائم ديركرد امانت كتب براي تمامي اعضاء كتابخانه

7- ثبت نام رايگان عضويت از تمام مراجعه كنندگان به كتابخانه در هفته كتاب

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بيشترو بهره مندي از خدمات و حضور در برنامه هاي سي امين دوره هفته كتاب مي توانند با شماره تلفن: 77827730 تماس گرفته و يا به نشاني: نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، جنب بوستان فدك، فرهنگسراي گلستان مراجعه كنند.

انتهای پیام/

نظر شما