پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۱۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
نشست تبیینی «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته» با حضور بانوان افتخار افرین و مقتدر جمهوری اسلامی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
پویش «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، نشست تبیینی «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته» با حضور بانوان  افتخار افرین و مقتدر جمهوری اسلامی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
این نشست  با توجه به  طرح پیشنهاد اخراج جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن و اهمیت مشارکت موثر زنان ایرانی در این نهاد تشکیل شده است و مؤسسه صیانت از حقوق زنان در نظر دارد در واکنش به این پیشنهاد، با همکاری و مشارکت شماری از سمن‌های فعال حقوق زنان؛ نشست تبیینی «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته»، روز یکشنبه 29 آبان از ساعت 10 الی 12 در فرهنگسرای رسانه برگزار نماید.
همچنین در راستای اثربخشی اعتراض به این طرح در عرصه ملی و بین المللی، از پویشی با عنوان «زن توانمند، جامعه مقتدر، جهان پیشرفته»، رونمایی می شود که در این پویش،جمعی از فعالان حوزه زنان از جمله سازمان‌های مردم نهاد، وکلا، حقوقدانان، پزشکان، هنرمندان و ورزشکاران در قالب ارسال نامه سرگشاده به مقامات و کشورهای عضو کمیسیون مقام زن و شورای اجتماعی اقتصادی سازمان ملل، اعتراض خود را نسبت به طرح پیشنهاد اخراج ایران مطرح کرده و آن را اقدامی در راستای به انزوا راندن جامعه زنان فرهیخته ایرانی قلمداد کردند. جهت شرکت در این پویش می‌توانید از طریق لینک https://www.farsnews.ir/my/c/171619 اقدام نمایید.
نظر شما