جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه در نامه ای خطاب به پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس حمله سایبری به این رسانه را محکوم و آن را حمله ای تروریستی برای خاموش کردن صدای حقیقت گویی توصیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه در پی حمله سایبری هکرهای خارجی به وب سایت خبرگزاری فارس که منجر به توقف کوتاه فعالیت این رسانه شد پیامی به این خبرگزاری ارسال کرد.

متن این پیام که نسخه ای از آن در اختیار اف اچ نیوز قرار گرفت به شرح زیر است: 

سه سال پس از تحریم غیر حرفه ای موسسه رسانه ای خبرگزاری فارس از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، در اقدامی از سر استیصال هکرهای وابسته به جریان سلطه بار دیگر تلاش کردند تا این رسانه موثر و انقلابی را از مسیر اطلاع رسانی و جریان سازی خود خارج کنند.

این تلاش در شرایطی رخ داد که خبرگزاری فارس در کنار سایر رسانه های انقلابی کشور این روزها در خط مقدم جهاد تبیین و مبارزه با جریان رسانه ای اغتشاش قرار داشت و این اقدام خصمانه تاییدی موثق بر ترکیبی بودن جنگی است که دشمنان انقلاب مدتی است علیه کشور براه انداخته اند.

این اقدام تروریستی علیه یک رسانه مستقل ضمن اینکه نشانگر عصبانیت دشمن از شکستی است که بخشی از آن را در کارزار جنگ نرم از این گونه رسانه ها متحمل شده است از ناحیه دیگر مهر تاییدی است بر اهمیت ، جایگاه و اثر گذاری گسترده موسسه رسانه ای خبرگزاری فارس در نشر حقیقت برای احاد جامعه ایرانی داخل و خارج.

معتقدیم همانطور که نظام سلطه با اسلام هراسی نمی تواند حقیقت اسلام را کتمان کند سیستم های فاسد وابسته به صهیونیسم بین الملل هم با تحریم دامنه و حمله سایبری نمی تواند رسانه های آزادیخواه را از مسیر حقیقت گویی و افشاگری خارج نماید.

این اولین بار نبوده و نخواهد بود که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با رفتارهای کینه‌توزانه و اعمال فشارهای ناشی از حس انتقام جویی، موسسه فارس و سایر رسانه های موثر انقلابی را آماج محدودیتها و حملات سایبری قرار می دهند بلکه پیشتر همین خبر گزاری و یکی دو شبکه تلوزیونی برون مرزی صدا و سیما نیز هدف اینگونه حملات تروریستی قرار گرفته اند لیکن آنچه مهم است باور ما به اراده مدیران توانمند مجموعه خبرگزاری فارس در عبور از این جنگ همه جانبه با دشمن است.

ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات ضد آزادی بیان نظام سلطه و همچنین اعلام همبستگی با همکاران رسانه ای ما در مجموعه ارزشمدار موسسه فارس یقین داریم برادر عزیزمان جناب آقای دکتر تیرانداز و همکاران ایشان با عزمی محکم تر و اراده ای خلل ناپذیر تر از گذشته فعالیت خود را از سر گرفته و بلافاصله ارتباط خود را با مخاطبانشان نه تنها در داخل بلکه در خارج برقرار خواهند کرد و همچنان در مسیرِ عهدی که با شعار "حقیقت روشن می شود" بسته اند، حرکت خواهند نمود.

ان شاالله...


نظر شما