جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از مشارکت بیش از ۶۷۶ اثر در نمایشگاه «شهر، یاران»، اولین نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد.
راهیابی ۶۷۶ اثر به نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کارکنان شهرداریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،محمد علی الفت‌پور ، در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های علمی، آموزشی و دانشی کارکنان شهرداری تهران تحت عنوان «شهر، یاران» گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، جهت شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای کارکنان شهرداری تهران، پس از اعلام فراخوان بیش از ۶۷۶ اثر دریافت کرده است.

وی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شهر با اشاره به اینکه آثار نمایشگاه «شهر، یاران» در چهار موضوع کتاب، اختراع، اکتشاف و نوآوری گردآوری شده است، اظهار کرد: ۶۴۰ کتاب و ۳۶ اختراع و نوآوری به این نمایشگاه راه پیدا کرده است که بیشترین آثار به ترتیب در حوزه فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری و محیط‌زیست است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با بیان اینکه آثار در ۱۶ گروه تخصصی به دست ما رسیده است، گفت: موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امور حقوقی، مالی و اقتصاد شهری، شهرسازی و معماری، مدیریت، برنامه‌ریزی و توسعه شهری، خدمات شهری و محیط‌زیست، ادبیات و هنر، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، سلامت و بهداشت، HSE و مدیریت بحران، سرمایه انسانی، ارتباطات و رسانه، امور شورا و نهادها و مذهبی و اعتقادات از جمله موضوعات آثاری است که به این نمایشگاه راه پیدا کرده است.

الفت پور برگزاری نمایشگاه «شهر، یاران» را فرصت مناسبی برای کشف استعداد کارکنان و ارتقای سرمایه انسانی دانست و افزود: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۹ آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۲ شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود و پس از آن از ۱۲ تا ۱۵ آذر عموم همکاران می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با مشارکت مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار می‌شود.
نظر شما