پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند.
هیات داوران جشنواره فیلم «رشد» معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند.

خبرگزاری مهر افزود: شفیع آقامحمدیان رئیس هیات داوران این دوره خواهد بود.

هیات داوران بخش پویانمایی

هیات داوران سه نفره بخش پویانمایی از هادی محمدیان، شهرام حیدریان و پروین تجوید تشکیل شده است.

هیات داوران بخش مستند

امسال سه داور وظیفه معرفی فیلم‌های برتر بخش مستند را به عهده خواهند داشت؛ مهدی عظیمی میرآبادی، جمشید بیات و مهناز مظاهری. در جشنواره پنجاه و دوم، داوری آثار مستند کوتاه و بلند به صورت همزمان انجام خواهد شد.

حضور شش داور در بخش فیلم‌های داستانی

سیدمحمدرضا خردمندان، مهدی فیوضی، انسیه شاه‌حسینی، حبیب‌الله بهمنی، جواد رمضان‌نژاد و محسن جسور داوران بخش فیلم‌های داستانی پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم «رشد» هستند.

آثار مسابقه معلمان و دانش‌آموزان

در این دوره کار داوری آثار بخش معلمان و دانشجومعلمان و بخش دانش‌آموزان فیلمساز بر عهده سه داور خواهد بود؛ پرویز فارسیجانی، محسن جسور و میرعباس خسروی‌نژاد.

هم چنین نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل مقاوم» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل مقاوم» در دومین روز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم «رشد»، در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار می‌شود.

این نشست با حضور جلال غفاری مدیر پیشین شبکه افق و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» سه‌شنبه هشتم آذر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برپا خواهد بود.

امسال همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، نشست‌هایی تخصصی به صورت روزانه برگزار خواهد شد و در آن موضوعات مربوط به سینمای علمی، آموزشی و تربیتی با حضور کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امسال سه هزار و ۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. جشنواره فیلم «رشد» از هفتم آذر آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذر ادامه داشته باشد.
نظر شما