جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور ترویج فرهنگ کار جهادی و مومنانه وکمک به نیازمندان، برنامه جهادی# نذر_فاطمی را با تأسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از مستمندان و با مشارکت مراکز فرهنگی هنری و خیرین منطقه9 در قالب ایستگاه برگزار می نماید .

برپایی ایستگاه جمع آوری ارزاق و لباس برای خانواده های بی بضاعتبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این برنامه به منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات حمایت از مظلوم، احسان و اکرام، امید به آینده، مشارکت، شادابی و نشاط اجتماعی و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دهه اول فاطمیه برگزار می شود.

گفتنی است: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در رزمایش همدلی و حمایت از خانواده های آسیب پذیر و اهمیت به اطعام نيازمندان، ایستگاه جمع آوری ارزاق، لباس، اسباب بازی و مواد مورد نیاز در فرهنگسرای کار و تعاون برپا می شود تا مردم و خیرین وسایلی را که دست نخورده و البته اضافه در منزل دارند به این ایستگاه تحویل دهند.

لازم به ذکر است این ایستگاه از روز چهارشنبه 16 آذرماه به مدت 10 روز برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این رزمایش به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک 76 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس حاصل نمایند.

نظر شما