جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
همزمان با سالگرد شهادت شهید فاطمیون خیرالله حسن زاده که مصادف با ایام فاطمیه شده است در ویژه برنامه مهرآیین از خانواده آن شهید والامقام تجلیل می‌شود.

تجلیل از خانواده شهید فاطمیون خیرالله حسن زاده به مناسبت ایام فاطمیهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شهید خیرالله حسن‌زاده از شهدای تیپ فاطمیون است که در افغانستان و در خانواده‌ای پر جمعیت متولد شد. او فرزند سوم خانواده است و حدود 20 سال قبل به ایران آمد. شهید حسن‌زاده حدود 2 سال و 8 ماه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در جنگ سوریه حضور داشت. بارها به سوریه رفت و سرانجام در تاریخ 20 آذر 1395 در شهر حلب به شهادت رسید. پیکر این شهید در امامزاده ابوطالب(ع) فیروز بهرام آرمیده است.

شهید خیرالله حسن زاده در کنار شهید غلامعلی پناهی، شهید محمد زمان صداقت، شهید مهدی احمدی، چهار شهید از شهدای اولیه فاطمیون در منطقه 18 هستند که مردم این منطقه به خوبی آنان را می‌شناسند و به احترام ایشان یادواره نیز برگزار کردند.

آیین تکریم و دلجویی از همسر و فرزندان شهید خیرالله حسن زاده با حضور رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 روز دوشنبه 21 آذرماه جاری ساعت 10 صبح در منزل شهید برگزار می‌شود.

نظر شما