جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
سرپرست معاونت مالی و اداری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلولین با همکاران دارای شرایط خاص دیدار کرد
سرپرست معاونت مالی و اداری با همکاران دارای شرایط خاص دیدار کردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سعید خدادی سرپرست معاونت مالی و اداری و فریده رکنی سرپرست مدیریت منابع انسانی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلولین با همکاران دارای شرایط خاص دیدار کردند.
در این نشست صمیمی که ۱۳ آذر ماه برگزار شد، گزارش مختصری از روند فعالیت‌های اداری جاری ویژه این همکاران ارائه شد. همچنین دغدغه‌های همکاران مطرح و به سوالات آن‌ها پاسخ داده شد.
اظهار رضایت همکاران از برگزاری مسابقه ایستگاه‌های مهارتی و درخواست تکرار این برنامه‌ها، ترمیم سقف اضافه کار (با توجه به هزینه بالای ایاب و ذهاب و تامین البسه به دلیل آسیب در تردد روزانه به محل کار)، فراهم نمودن استفاده رایگان از امکانات ورزشی فرهنگسراهای سازمان، درخواست تغییر وضعیت قرارداد از هادیان شهر به قرارداد مدت معین سازمانی، درخواست به کارگیری فرزندان بعد از بازنشستگی همکاران معلول، درخواست تجهیز و به روزرسانی امکانات محل خدمت همکاران معلول از جمله کتابخانه، سیستم رایانه و ...، تامین نیروی مربی جهت کانون نابینایان فرهنگسرای بهمن، کاهش ساعت کاری همکاران معلول و درخواست ارتقا پست از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
همچنین در این نشست از نفرات برگزیده در مسابقات ایستگاه‌های مهارتی روز جهانی معلولین، ویژه همکاران سازمان که هفتم آذرماه در فرهنگسرای رازی برگزار شده بود، به شرح ذیل تقدیر به عمل آمد:
حسین رحیمی کارشناس طراحی فرهنگی هنری شاغل در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ (در رشته جسمی حرکتی)
سعید آذرخوش كارشناس آموزش شاغل در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ (در رشته روشندلان)
روح اله زنگنه نیروی خدمات شاغل در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ (در رشته گفتار شنوایی)

در پایان این نشست به رسم یادبود هدیه‌ای به همکاران اهدا شد.
نظر شما