جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی «نهال امید» با حضور برگزیدگان استان‌های تهران، سمنان، قم، ‌البرز و قزوین به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی «نهال امید» در کتابخانه مرکزی پارک شهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از پایان رقابت‌های استانی دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی نهال امید، رقابت برگزیدگان استان‌های تهران، سمنان، قم، ‌البرز و قزوین با اجرای قصه‌گویی در مقابل داوران منطقه‌ای روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

ایرنا افزود: علاقه‌مندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ چهارشنبه ۲۳ آذرماه به سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران به نشانی خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، درب شماره چهار پارک شهر مراجعه نمایند و یا از طریق پیوند www.skyroom.online/ch/researchpl/tehran به صورت مجازی این مراسم را دنبال کنند.

دومین دوسالانه قصه‌گویی با عنوان نهال امید که از تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۱ آغاز شد، پس از یک دوره تمدید، ۲۰ شهریورماه به پایان رسید و آثار ارسال شده در آبان ماه به صورت استانی در معرض داوری قرار گرفت.

این جشنواره با همت همکاران تلاشگر و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه‌گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه، با شعار قصه خوب؛ نسل خوب آغاز به کار کرد و موضوعاتی چون مسائل روز جامعه، موضوعات آزاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی، شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین (موضوع ویژه) نیز به عنوان موضوعات محوری آن درنظر گرفته شده است.
نظر شما