شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۷۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کانون ادبی رخشید نقد مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 نشست های ادبی با موضوع بررسی تاریخ ادبیات فارسی، شعر خوانی، نقد شعر ، معرفی شاعران جوان و رونمایی از آثار ادبی را برگزار می کند.
نشست های ادبی توسط کانون ادبی رخشید نقد  برگزار می شودبه گزارش پایگاه خبری فرهنگ و هنر ، خانه فرهنگ تهرانسر با هدف ترویج فرهنگ و هنر و ادب پارسی در میان شهروندان محله و علاقمندان به این حوزه نشست های ادبی را برگزار می کند .

در نشست های کانون رخشید نقد که در روزهای چهارشنبه از ساعت 16 برگزار خواهد شد ، کارشناس ادبی دکتر داود رضا کاظمی شاعر ، مدرس دانشگاه و دارای تحصیلات دکتری زبان و ادبیات فارسی به عنوان دبیر کانون و همچنین تعدادی از شاعران و دبیران کانونهای ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور خواهند داشت . 
بررسی تاریخ ادبیات فارسی، شعر خوانی، نقد شعر ، معرفی شاعران جوان و رونمایی از آثار ادبی از جمله برنامه های اعلام شده این کانون خواهد بود.
علاقمندان جهت شرکت در این مراسم درروزها و زمان ذکر شده میتوانند به خانه فرهنگ تهرانسر ، واقع در بلوار گلها ، شهرک کاظمیه – نبش خ چهاردهم مراجعه و به جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در کانون با شماره تلفن 44560837 تماس حاصل نمایند.

نظر شما